Eladásösztönző csomagolástervezés

Saját termékben gondolkodsz? Esetleg meglévő termékedhez szeretnél új csomagolást? Örömmel állunk rendelkezésedre mind professzionális nyomdakész tervezés, mind gyártás tekintetében.

A csomagolás designja jelentős hatással bír a vásárlók döntésére, hiszen befolyásolja a vásárlási magatartást, még akkor is, ha az embernek nem áll szándékában vásárolni. Végül is a csomagolás az első kapcsolat, amelyet egy lehetséges vásárló a termékkel létesít. A vonzó csomagolás intenzívebb agyi aktivitást eredményez és megkönnyíti a döntést. 😊

A csomagolás első feladata a termékek védelme a szállítás során, további funkciói közé tartozik a vásárlók vonzása, az eladásra való felkészítés, az információnyújtás, a márka logójának és identitás-elemeinek erősítése, valamint a termék és a márka megkülönböztetése a versenytársak által kínált termékektől.

A design az értékesítés befolyásolásának egyik legfontosabb eszköze. A vizuális ingerek üzleti értelemben kritikusak, mert a vásárlási döntések néha pár másodperc alatt születnek meg. Egy potenciális fogyasztó, aki még soha nem hallott egy termékről, a csomagolás designja alapján dönthet a termék mellett, mielőtt összehasonlítaná az összetevőket.

A professzionális csomagolástervezés a következő négy tényező segítségével támogathatja az eladást: szín, grafika, képek, tipográfia és az, hogy mennyit mutat a csomagolás a termékből a design kontextusában.

Ne a designon múljon az eladás, örömmel segítünk a tervezésben és a gyártásban egyaránt. 😊 Kapcsolat: sales@copygeneral.hu

Facebook
LinkedIn
Email
Nyomtatás